langit tidak selalunya cerah | the sky is not always clear

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia (wajib ni.haha..) buat semua...

Sekali lagi setelah sekian lama selepas posting yang sebelumnya kini baru saya ada kelapangan untuk menulis di blog saya ni. Bak kata orang dah "bersawang".hihi... Untuk sesi pengaktifan semula blog ni, saya mulakan dengan kisah2 yang berlaku sepanjang masa saya tidak berblog.

Dah lama tak main2 dengan photoshop dan illustrator..kebetulan ada gambar gedik masa Party Baby Shower kt opis (rujuk gmbar bawah)..datang pulak smgt nak edit2 gmbr ni.hihi..hasilnya biasa2 je..tp xtau kenapa aku suke tgk..haha..perasan hensem ke..?xdelah..aku dari kecik dah sedar yang aku mmg xhensem.so, perasan bukan isu kat sini.haha...mgkin aku minat tgk effect yg aku guna rasanya..dan angle gmbar pun mcm agak menarik. 

Keje malam di Cyberjaya sememangnya meriah..malam di cyberjaya ikut nasib. Kadang2 rasa mcm malam di Congo atau sekitar benua Afrika..Its an Africans nite in Cyberjaya..mabuk macam orang gila..lupa ada kat mana..nasib la kete aku comel.kalau aku drive lori sampah pegi keje..mampus la aku lenyek negro2 tu. (Sorry man..!). Kalau nasib baik skit..Arabian night..tp,ala2 zaman Jahiliyah je..memekak mcm nak mampus..apa saje la korang menyemak kat sini..tak terjana sangat pun ekonomi negara ni..semak je ada la..baik korang lepak Dubai..lagi stylo...sibuk je bisng kt kedai mamak..minum Milo Dinosaur je dh gaya mcm mabuk tonggan setempayan je.ish..kejang la bulu mata aku tgk korang. Kalau lagi best..bila dua2 sekali ada..jadilah event "Arabian-African Fiesta"..haha...

Tgk minah2 arab ni..kadang2 ada yg melepasi piawaian kecomelan yg aku tetapkan.haha..klu awek2 negro...sorry babe..selagi korang tak macam Haley Berry..stay out of my sight.haha..kejam sial. Tu belum cite local citizen..haha...those "kids" from MMU/LIM KOK WING..aku rasa mcm tiap2 malam korang melepak 2-3 pagi..BORAK korang..cite nak hebat je..ayat yang kuar dari mulut value semua RIBU2 je..haha..lucu tp comel..mgkin korang mmg GIFTED..so,xyah study sgt.. :P

Cyberjaya tetap meriah bila malam..tp, bila siang menjelma..jadi Bandar Skema..drees up opis2..baju kemeja Nepal..seluar slack kain "GOYANG"..kasut kilat..rambut sikat..hoho...tak boleh aku begitu sgt.haha..dah nak tahun ke-3 aku pegi keje pakai t-shirt..time keje kaki ayam..dulu pernah smpai pakai boxer je..haha..skang ni xboleh..nanti ramai yg bersara awal.haha...tp, mmg syok keje xpakai kasut..jalan2 kat opis kaki ayam..rasa dekat dengan alam..haha..

 Aku rasa..buat masa ni..cukuplah ni..nanti sambung balik..terima kasih sbb sudi baca.. :P

Bye...

Categories:

4 Responses so far.

  1. hahaha......slalu update ye encik.....crite sal den msak ri tu un best jgk...popular den..huuuuu cau :)

  2. mima giler glamour......

  3. masak sebulan sekali nak kecoh pulak..cuba kau balik keje tu..kau masak..boleh la den cite.haha...mmg dia giler glamer.

  4. dah bersawang blog ni....bz betul tuan punya blog ni....hahaha

Leave a Reply