langit tidak selalunya cerah | the sky is not always clear


Salam semua pembaca Blog ini (jika ada..hihi..)

Lama tak menulis dalam blog ni.

Cuma nak bgtau yang aku masih hidup dan wujud lagi di alam maya ini.

Tp, malas skit sejak kebelakangan ni. Maaf ye...

Hujung minggu ni aku akan melangkah setapak lagi ke alam "hidup berdua".

Semoga segala urusan dipermudahkan olehNya..Insya'Allah...

Minggu kemudiannya aku mulakan kelas utk semester ke-2 di UiTM Shah Alam.

Aku juga akan memulakan semula menjalankan tanggungjawabku demia bangsa yang telah sekian lama aku tinggalkan.

Mohon kekuatan utk semua ini...Semoga dipinjamkan sifat "Kudrat" pd hambaNya yang Maha Lemah ini.Amin...

Berkat Guru, Karamah Ibu dan Hikmah Bapa...akan membawa aku pergi lebih jauh beserta dgn RedhaNya maka mudahlah jalanku ke sana kelak...Amin...

Categories:

Leave a Reply